Vol goede moed naar Kaap de goede Hoop - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu Vol goede moed naar Kaap de goede Hoop - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu

Vol goede moed naar Kaap de goede Hoop

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Leontine

14 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zou ze het doen, zou ze het doen, dat was voor ons allemaal de vraag.
Zou de walvis het doen, geeft ze ons de volle laag?
Om een lang verhaal kort te houden, we denken dat we een walvis gezien hebben. Niet zien spuiten dus. We hebben er een foto van gemaakt, mogelijk zien jullie de walvis ook.
Dat was op de weg van Kaapstad naar Kaap de goede Hoop. Een mooie tolweg waar ze geloof ik 7 jaar aan gewerkt hebben. Bij Chapman''s Peak. Kaap de goede Hoop heeft ook zijn eigen natuurpark. Geen pinguïns gezien, wel zeehonden, een aap en een verdwaalde Kudu.
Met een mono rail treintje naar boven geweest. Mooi uitkijkpunt op het laagste puntje van het schiereiland van Kaapstad.
Een mooie afsluiting van onze 3 dagen Kaapstad. Voor de afwisseling bij de Griek gegeten. Langzaam maar zeker begin ik een beetje te verlangen naar een bruine boterham...... We zijn nu bijna 4 weken onderweg. Morgen gaan we naar Stellenbosch, het wijngebied. Daar slapen we in Knorhoek Guesthouse. Zondagavond in het vliegtuig richting Amsterdam, zo'n 9600 km hier vandaan. Inmiddels hebben wij bijna 5000 km per auto afgelegd in Zuid Afrika.
Kolere, op z'n Rotterdams:-)

• 14 Oktober 2016 - 22:54

JOKE:

Leuke foto van jullie samen. Die donkere vlek in het water zal dus de walvis moeten zijn. Thuis wat vergroten dan ziet het er nog beter uit. Nog fijn twee hele dagen genieten en dan weer naar huis alvast ook een goede reis terug.
    Lieve groetjes voor jullie allen.

• 15 Oktober 2016 - 01:14

Marike:

Toch fijn wanneer jullie weet thuis zijn hoor... En snap helemaal dat je weer kan uitkijken naar je bruine boterham... Kijk nog maar even goed rond in Afrika, want voor je het weet ben je weer thuis en zeg je: 'gelukkig hebben we de foto's nog...' ;-)
    Tot snel lieve papa en mama!
    Dikke kussen van ons vieren!