Naar Rorke''s Drift en Winterton - Reisverslag uit Winterton, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu Naar Rorke''s Drift en Winterton - Reisverslag uit Winterton, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu

Naar Rorke''s Drift en Winterton

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Leontine

30 September 2016 | Zuid-Afrika, Winterton

Na 2 dagen in St Lucia vertrokken we gisteren naar Rorke''s Drift lodge. Na 40 km gravel weg, moesten we de laatste 5 km over veel hobbels en door dalen. 45 minuten over gedaan, maar zonder schade aan de auto de plek bereikt. En wat voor plek. Zeer, zeer de moeite van de reis waard. Prachtige lodges en een fantastisch uitzicht over het weidse land. Het heerlijke diner werd in de lodge geserveerd door onze persoonlijke assistente....:-).
Hier kan je zien dat de lente nu is begonnen in Zuid Afrika, de vogels zijn volop bezig hun nesten te bouwen.
Mijn goede vriend Eric maakte mij erop attent dat ik al aardig Zuid Afrikaans begin te leren in mijn schrijfstijl, mijn tablet maakt zo af en toe andere woorden als mijn bedoeling is.... Ik heb het mezelf vergeven.....
Vandaag zijn we door gereisd naar Winterton, de Drakensbergen. Onderweg in Dundee het Talana museum bezocht. Nu opnieuw een heel mooi huis betrokken. Een leerpun't is wel dat we bij een volgende reis langer op sommige plekken moeten blijven om nóg meer te genieten van alle mooie plekjes.
Hier blijven we 2 nachten. We hopen te wandelen en watervallen te zien. Maar, zo eerst weer aan het diner. Gelukkig is er veel variatie en is het niet alleen maar kaviaar.....:-)
Wie meer wil lezen over Rorkes Drift Lodge:zie hun website, zeer de moeite waard.
Nog nog even de foto's toevoegen, die komen wat later door......

• 01 Oktober 2016 - 16:24

Dineke Van Alen:

he Theo en tien wat een leuke mooie
    Dingen maken we zo met elkaar mee

• 05 Oktober 2016 - 18:38

Hans:

Wat een romantisch plekje daar; daar moet iets moois uit opbloeien (als dat er al niet was!)