De koffers zijn er klaar voor.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu De koffers zijn er klaar voor.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu

De koffers zijn er klaar voor....

Door: Theo de Bruin

Blijf op de hoogte en volg Theo en Leontine

20 September 2016 | Nederland, Breda

De koffer en tas zijn gepakt. De boardingcards geprint. Morgen op weg naar Johannesburg. Daarna via Graskop naar het Krűger Park, Swaziland, St.Lucia, Dundee, Drakensberg, Clarens, Lesotho, Addo Palace, Knysna en Hermanus naar Kaapstad. Als we daar aankomen zijn we al weer 3 weken verder......
Daar blijven voor we 3 dagen en via Stellenbosch naar het vliegveld van Kaapstad.
Vandaag is het Prinsjesdag waar wij horen dat regeren vooruitzien is, maar voorlopig kijken wij maar 1 dag vooruit. Over de dagen daarna hopen wij jullie via dit dagboek op de hoogte te houden, met dank aan WiFi.......:-)

• 25 September 2016 - 19:38

Wil Kramers:

Hallo allemaal,
    Eindelijk jullie verslagje kunnen lezen.De mail komt via gmail en geeft op een of andere manier geen seintje.Vond het al vreemd niets te horen.Maar fijn dat jullie genieten van al het wild