Van Swaziland naar St Lucia - Reisverslag uit Monzi Park, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu Van Swaziland naar St Lucia - Reisverslag uit Monzi Park, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu

Van Swaziland naar St Lucia

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Leontine

27 September 2016 | Zuid-Afrika, Monzi Park

Vandaag een mooie reis gehad van Swaziland naar St Lucia. Warm. Nu dreigt er een stevig onweer. De voorspellingen van het weer voor morgen zijn ook niet best. We zijn hier 2 dagen dus we hoeven niet te rijden. We hopen op een boottocht naar de krokodillen en de nijlpaarden. Ook is dit een groot vogelgebied. In goed Afrikaans: on verra..... :-)
De grens van Swaziland oversteken naar Zuid Afrika is een boeiende ervaring. Van het ene loket naar het andere een overal weer een stempel. Nu begint het te donderen en te bliksemen.......
We hebben Swaziland als een heel vriendelijk land ervaren.
Kortom: tot nu heeft dit mooie land onze stoutste verwachtingen overtroffen. We hopen op nog veel meer.
Leuk om te zien dat veel mensen ons volgen en reageren. Houdt vol....

• 27 September 2016 - 17:51

Wil:

Hier nog steeds hoog zomer.Strakblauw en 23gr.Nog geen drup regen gezien sinds jullie vertrek.
    Even 2 dagen niet verkassen begrijp ik.Hoop dat jullie de krokodillen gaan zien.Is best ook spectaculair.
    Heb ze ook in Florida gezien.Is reizen goed te doen?

• 27 September 2016 - 17:53

Wil:

Ik zie dat niet alles wat ik schrijf verwerkt word.in ieder geval alle goeds uit Elspeet

• 27 September 2016 - 18:01

Liesbeth:

Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd,mooi om mee te mogen genieten.

• 27 September 2016 - 18:27

Anke De Bruin:

Vind het ook heel leuk om een beetje met jullie mee te reizen.Geweldige ervaring.Fijn dat jullie zo genieten. Groetjes,Anke

• 27 September 2016 - 21:08

Joke:

Lieve vakantiegangers,
    mooi om jullie verslagen te lezen en dat jullie zo genieten. Mooie foto's om meer een ideetje te krijgen hoe het er is. ik hoop dat de regen niet te lang duurt want het uitzicht wordt wel wat beperkt en je wilt toch alles zien. Liefs, Joke

Tags: St Lucia