Van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu Van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu

Van Addo naar Knysna

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Leontine

08 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Knysna

Na een prima nacht in onze mud hut is onze bagage van de mud hut door iemand van de staf naar beneden gebracht naar het Addo Palace Hotel. De helling naar de mud hut was te steil voor onze huurauto, dat durfden weer niet aan. De koffers waren daarom eerder al naar boven gebracht. Na het ontbijt vanmorgen gingen we op weg naar Knysna, weer een stevig aantal kilometers in de auto, gelukkig over een mooie nieuwe tolweg.
We hadden genoeg tijd om onderweg naar het national park Tsitsikamma te gaan met de fameuze Suspension Bridge. Het park is gelegen aan de Indische Oceaan. Opnieuw indrukwekkend.
Na Addo kwamen we in Knysna in het Stannards Guest House, een enorm contrast met onze mud huts. Ineens ook in de meer bewoonde wereld. Even wennen want de afgelegen plekken bevielen ons heel goed. Maar de komende dagen zullen we op meer drukke plekken komen op onze weg richting Kaapstad. Maandag ook nog voor 2 dagen naar Hermanus. We hopen walvissen en dolfijnen te spotten.
Morgen eerst Knysna verder bezoeken. Vanavond hebben we er heerlijk gegeten in een visrestaurant aan de haven. Daar zagen we ook zeilboten liggen dus morgen even goed rondkijken daar, het bloed kruipt immers waar het niet gaan kan.....:-)

• 08 Oktober 2016 - 23:42

Anke De Bruin:

Dit is volgens mij wel een reis om nooit te vergeten, wat maken jullie veel mee. Nog een week tegoed, dus nog veel plezier.Groetjes, Anke

• 09 Oktober 2016 - 07:14

Angelique:

Klinkt fantastisch allemaal! Wat een indrukken! Nog een prachtweek gewenst!
    Groeten, Angelique

• 09 Oktober 2016 - 17:08

Liesbeth:

Te gek allemaal wat jullie meemaken,het gaat zelfs voor mij snel, maar geniet nog van de laatste week in Afrika,groetjes van liesbeth.

Tags: Tsitsikamma,