Rustig dagje in omgeving Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu Rustig dagje in omgeving Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Theo en Leontine Bruin - WaarBenJij.nu

Rustig dagje in omgeving Knysna

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Leontine

09 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Knysna

Vandaag eens niet lang in de auto. Brenton st sea bezocht met jachthaven en schitterend strand. Schelpen gezocht maar weinig gevonden. Wel apart: bewegende en etende schelpen. En overal voorjaar, volop bloemen.
Wel bijzonder volkje toch. Plaatsen een boord, pas op voor de trein. Maar er staan wel auto's op het spoor geparkeerd. Wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een boot komen of zo iets......
Ook Knysna uitgebreid bezocht. Wel een leuk stadje. Heerlijk pizza gegeten, we hebben het eens eenvoudig gehouden..... Je vraagt ansjovis, dan krijg je ook ansjovis....:-)
De Indische Oceaan is indrukwekkend. Het strand is erg rustig maar het water is vol stroming. Twee zeehonden gezien, geen walvissen.
Morgen gaan we naar Hermanus, nog een keer ruim 400 km. Daar blijven we weer 2 nachten. Daar schijnen de walvissen volop aanwezig te zijn. Erg benieuwd. Onze volgende lodge staat vlak bij zee, als de voorspelling uit komt.

• 09 Oktober 2016 - 22:30

Anke De Bruin:

Had je nu gelijk heimwee naar je boot ? (Grapje dus ) Mooie fotos weer.Ook wel plezierig als er een rustige dag tussen zit. Groetjes, Anke